Darmowa dostawa i zwrot od 200zł

Polityka zwrotu kosztów

Od momentu otrzymania zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.

Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.

Jak dokonać zwrotu?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu - formularz znajdziesz tutaj.

  2. Zapakuj zwracane produkty, upewniając się, że nie noszą śladów użytkowania. Możesz skorzystać z oryginalnego opakowania lub użyć innego, które zapewni bezpieczny transport.

  3. Dołącz wypełniony formularz do paczki.

  4. Zabezpiecz paczkę - starannie zaklej paczkę taśmą klejącą.

  5. Wyślij paczkę według instrukcji przewoźnika.

Bezpłatna przesyłka zwrotna

Jeśli wartość zwracanych produktów przekracza 200,00 zł (nie wliczając kosztów dostawy), możesz skorzystać z darmowej przesyłki zwrotnej za pośrednictwem paczkomatów InPost. Wystarczy wykonać 4 kroki:

  1. Wypełnij wniosek - Kliknij tutaj, aby przejść na stronę InPost i wypełnić wniosek zwrotu.
  2. Poczekaj na potwierdzenie - Zweryfikujemy Twoje dane i wyślemy potwierdzenie.
  3. Otrzymaj kod nadania - Kod zostanie przesłany na Twój e-mail oraz w wiadomości SMS.
  4. Nadaj przesyłkę - Użyj otrzymanego kodu, aby nadać paczkę w wybranym Paczkomacie.
Przesyłka zwrotna na koszt własny

Jeśli zamówienie nie spełnia kryterium minimalnej wartości (wartość zwracanych produktów < 200,00 zł) lub zostanie wybrana inna forma przesyłki, koszt przesyłki zwrotnej pokrywasz osobiście.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Nie odbieramy przesyłek wysyłanych do Paczkomatów InPost.

W jaki sposób zostaną zwrócone pieniądze?

Forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

  • Płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu
  • W przypadku transakcji realizowanych za pośrednictwem szybkich
    systemów płatności, środki zostaną zwrócone tą samą metodą.

    Chcesz coś wymienić?

    1. Zwróć produkt, który chcesz wymienić (zgodnie z procedurą zwrotu).
    2. Złóż nowe zamówienie.