Polityka zwrotu kosztów
Od momentu otrzymania zamówienia masz 14 dni na zwrot produktów.
Po otrzymaniu paczki i jej sprawdzeniu, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.
Jak dokonać zwrotu?
-
Pobierz i wypełnij formularz zwrotu - formularz znajdziesz tutaj.
-
Zapakuj zwracane produkty, upewniając się, że nie noszą śladów użytkowania. Możesz skorzystać z oryginalnego opakowania lub użyć innego, które zapewni bezpieczny transport.
-
Dołącz wypełniony formularz do paczki.
-
Zabezpiecz paczkę - starannie zaklej paczkę taśmą klejącą.
-
Wyślij paczkę według instrukcji przewoźnika.
Bezpłatna przesyłka zwrotna
Jeśli wartość zwracanych produktów przekracza 200,00 zł (nie wliczając kosztów dostawy), możesz skorzystać z darmowej przesyłki zwrotnej za pośrednictwem paczkomatów InPost. Wystarczy wykonać 4 kroki:
- Wypełnij wniosek - Kliknij tutaj, aby przejść na stronę InPost i wypełnić wniosek zwrotu.
- Poczekaj na potwierdzenie - Zweryfikujemy Twoje dane i wyślemy potwierdzenie.
- Otrzymaj kod nadania - Kod zostanie przesłany na Twój e-mail oraz w wiadomości SMS.
- Nadaj przesyłkę - Użyj otrzymanego kodu, aby nadać paczkę w wybranym Paczkomacie.
Przesyłka zwrotna na koszt własny
Jeśli zamówienie nie spełnia kryterium minimalnej wartości (wartość zwracanych produktów < 200,00 zł) lub zostanie wybrana inna forma przesyłki, koszt przesyłki zwrotnej pokrywasz osobiście.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Nie odbieramy przesyłek wysyłanych do Paczkomatów InPost.
W jaki sposób zostaną zwrócone pieniądze?
Forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
- Płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu
- W przypadku transakcji realizowanych za pośrednictwem szybkich
systemów płatności, środki zostaną zwrócone tą samą metodą.
Chcesz coś wymienić?
- Zwróć produkt, który chcesz wymienić (zgodnie z procedurą zwrotu).
- Złóż nowe zamówienie.