Chcesz dokonać reklamacji?

2 lata
Dwuletnia odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego
14 dni
Rozpatrzenie Twojej reklamacji trwa maksymalnie 14 dni

Jak to zrobić?

  1. Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny. Wzór możesz pobrać TUTAJ.
  2. Reklamowany artykuł/y zapakuj wraz z formularzem reklamacyjnym (nie zapomnij podać dokładnej przyczyny składanej reklamacji, oraz dołączyć dowodu zakupu).
  3. Reklamację możesz złożyć w następujący sposób:
    • doręczyć osobiście w dowolnym salonie marki Bayla, w godzinach jego otwarcia (LISTA SALONÓW)
    • w siedzibie firmy (doręczenie osobiste lub przesyłka), znajdującej się pod adresem:
    • DUHAN sp.z.o.o
    • ul. Balicka 48
    • 30-149 Kraków
    • z dopiskiem REKLAMACJA (jeśli przesyłka)

Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej
  • datę nabycia towaru,
  • rodzaj reklamowanego towaru,
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
  • Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie).

Prosimy, abyś wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczył nam wadliwą rzecz oraz dowód jej zakupu. Może to być na przykład kopia paragonu fiskalnego, wydrukowane potwierdzenie zamówienia lub faktura. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.

Zasady rozpatrywania reklamacji:

  • od momentu zakupu przysługują Ci 2 lata na reklamację towaru.
  • Twoją reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w naszym REGULAMINIE SKLEPU.

Podstawa i zakres odpowiedzialności za wady towaru zawarte są w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego - w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.

Podstawa i zakres odpowiedzialności wobec Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) - w przypadku umów sprzedaży zawartych przed dniem 25. grudnia 2014 r.